Nog eventjes - Reisverslag uit Delft, Nederland van Emiel Barten - WaarBenJij.nu Nog eventjes - Reisverslag uit Delft, Nederland van Emiel Barten - WaarBenJij.nu

Nog eventjes

Door: Emiel

Blijf op de hoogte en volg Emiel

18 September 2010 | Nederland, Delft

Het begint nu allemaal wel heel erg dichtbij te komen. Het heeft lang op zich laten wachten maar komende woensdag is het zover, dan vertrek ik eindelijk richting het land van de reizende zon! Eindelijk gaat het voor mij langverwachte avontuur beginnen. Eindelijk naar de grootste metropool van de wereld: Tokyo. Eindelijk alles met stokjes eten. Eindelijk geen vertragingen meer in het openbaar vervoer. Eindelijk ben ik een keer de langste. Eindelijk helemaal op mezelf aangewezen. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Maar voor dat zover is staat er eerst nog wat anders op het programma. Je zou het haast vergeten maar eerst staat er nog een paar dagen Dubai op het programma. Omdat onze vlucht daar een tussenstop maakt hebben Thijs, Chris en ik besloten deze kans te grijpen om hier ook nog het een en ander te bekijken. Wat we daar precies gaan doen dat zien we daar wel maar wat wel vast staat is een bezoek aan de Burj Khalifa, dat met zijn 828m de hoogste toren ter wereld is.

Via deze website probeer ik jullie op de hoogste te houden van mijn belevenissen aan de andere kant van de wereld. Verwacht geen dagelijkse update met grote lappen tekst, maar ik zal proberen zo nu en dan een kort verhaaltje tikken met hoe en wat het mij in Tokyo vergaat. Ik zou het leuk vinden als jullie af en toe een reactie plaatsen dus vergeet dat vooral niet!

  • 20 September 2010 - 08:57

    Esther Barten:

    Hi Emiel! Heel veel plezier en succes daar aan de andere kant van de wereld! Geniet ervan! Groetjes Esther

  • 27 September 2010 - 19:39

    Piet En Nel:

    hallo emilio
    is alles een beetje vlotjes verlopen met je verre reis naar de andere kant van de wereld? En was het mooi in Dubai? Nou hiet gaat alles oke.Liefs en vr gr van je oom en tante doei man veel plezier.

  • 28 September 2010 - 19:48

    Dirk Barten:

    he emiel
    het ziet er nu al mooi uit waar je ben dus nou we hopen dat je er ontzettend van geniet en vooral veel plezier heb
    groeten dirk johanna patrick en erwin
    doei en tot horens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2011

Takamatsu en Okinawa

12 Maart 2011

Aardbeving #2

09 Maart 2011

Tsukiji, Wintersport en m'n project

22 Januari 2011

Feestdagen, Sumo en Yamaha

08 December 2010

Casio en Kyoto
Emiel

Actief sinds 15 Sept. 2010
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 42450

Voorgaande reizen:

22 September 2010 - 08 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: